Baby, you're the best part of my day

Oh, härlig seg dag så att säga. Mamma och mormor kom förbi runt halv två, mormor ville se min lägenhet och så bjöd jag på lite kaffe och fika, mys! Blev en kort husesyn, men mormor tyckte att det var väldigt fint och stort här, så mycket större än hon trodde, kul kul. Sen blev det kaffe och massa prat om allt och inget, mamma städade väl lite mellan varven också. Vad den människan har för störningar är det nog ingen som kan svara på, hon tycker nämligen att det är kul att städa. Så hon torkar bänkar and so on för fulla muggar medans jag halvskriker lite på henne, blir lite less när hon bara ska städa hela tiden, nörd mamma, hi.
Sen fick jag skjuts till Systemet och köpte diverse, snällt av min mamma. Jag passade även på att köra lite, och jag tycker faktiskt att jag kan köra nu, skönt. Så nu gäller det bara att ta tag i teorifan, BLÄ! Sen blev det dusch och nu tänkte jag väl ta och fixa nått att äta, det är tråkigt att laga mat till sig själv så man skjuter gärna upp det så länge det bara går, men fan vad hungrig jag är nu!
Ja, moving on. Klockan sju kommer Nathalie och hennes pappa och hämtar mig, ska ut till Hille och hjälpa Nathalie på hennes fest, hon fyller ju hela 18 år imorgon, congrats! Sen vet jag itne vad det blir efter det, kanske borde satsa på en riktig fylla ikväll!

Och på tal om fylla, eller inte. Men igår så dracks det lite, spelades en massa jävla Buzz (jag hatar Buzz, kan det bero på att jag inte kan ett skit?!) och lite Guitar Hero. Medverkade gjorde jag, Patrik, Mimmi, Thomas och två andra kompisar till Mimmi, eh ja. Det var verkligen trevligt och mysigt men min mage gillade verkligen inte att jag drack alkohol igen, tvär strejkade och så började jag må helt sjukt illa där ett tag, då är det fan lika bra att ge upp. Och då tänkte jag som så att jag kanske kan dricka lite ikväll istället, nu när magen är lite uppvärmd så att säga ;)
Nej, men trevlig kväll som absolut måste göras om, minus lite saker dock. Kul som fan att du är hemma igen Mimmi, woho!!!

Nu ska jag väl ta tag i matlagninge, suck. Sen ska jag sminka mig, mer än vanligt ikväll tänkte jag, och så blir det svajda om till lång svart skjorta, lila skärp och leggins, FINT!


 
Helt seriöst, hur fan ska jag klara mig utan dig sen när du försvinner? Skithål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback