Slapphelg!

Har inte så fruktansvärt mycket att skriva på grund av att jag kort och gott inte har gjort så fruktansvärt mycket. När jag kom i torsdags så mötte Line mig på tågstationen, vi traskade ner mot staden och så bjöd hon mig på lunch, sweet. Satt och pratade en massa strunt bara, var fruktansvärt skönt att få prata av sig lite. Sen på kvällen bjöds det på mat hemma hos Malins mamma i bomhus då hon fyllde 20 år, grattis!
Sen var det Slappt med stort S hela helgen. Gårdagens ansträgning var väl en timmes svamp plockning med pappa här i skogarna, mysigt som satan. Jag och pappa är värsta bra svampplockar teamet, hittade dock inte så mycket. Kanske blir en längre sväng nästa helg, åh jag hoppas! Senare på kvällen tog jag och mamma en liten tur i bilen så jag fick köra lite, skänkte bort lite kläder och pratade i bilen, det behövdes verkligen, att pratas ut.
Idag tog jag moppen och körde ut till Valbo, först in på Köpis med H&M och destination pga presentkort, sweet dude. Hittade en fruktansvärt fin stickad, lång tröja som passar helt perfekt nu när det börjar bli lite kyligt i luften, och så var den billig 198 kronor. Tur att jag fick 100 kronor av mamma så att jag kunde köpa den, fattig som man är. Unnade mig även tre par nya strumpor, alltid lika välbehövligt .. Tog en sväng förbi farmor och farfar, drack lite kaffe och pratade. Åkte därifrån en hundring rikare, så snällt och även det välbehövligt!
Väl hemma fick jag lax och romsås, fruktansvärt gott ..
Snart åker jag tillbaka till Uppsala och Patrik. Jag har saknat honom så mycket!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

haha men ja vet! visst är ja duktig ;) får se hur länge de håller i sig den här gången :p yes de kan du ge dig på :D ja är ju typ arbetslös så ja kan väl närsomhelst :p får väl checka camillas upptagna schema först kanske ;p

Postat av: Mimmi

Ja men självklart ska vi komma o hälsa på er :D bara camilla kan få veta om hon får de där jäkla schemat nångång lr inte så vi vet vilken helg hon e ledig :p

Vi har köpt en soffa nu iaf, hehe...fast blev på möbelhuset, typ som din tror jag, men vi härmade dig inte helt så du kan va lugn ;)

2008-08-27 @ 22:16:01
URL: http://mimmi86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback