rastlösheten tar vid .....

alltid, alltid, alltid, alltid, alltid, ALLTID, blir det såhär när jag bestämmer mig för att jag ska sitta hemma själv en dag och vara allmänt slapp och bakis. jag blir så fruktansvärt rastlös såhär mot kvällen. det är en annan sak om man sitter två stycken och är slapp en hel dag, då har man åtminstonde någon att prata med samtidigt som man är lite rastlös, å andra sidan blir man inte alls lika rastlös om man är med någon. Men, lär jag mig av mina mistag? Åh nej, absolut inte. Och inte kommer jag ta mig i kragen och hitta på något heller, men vem vill hitta på något idag för den delen? Nej, precis. Så jag får helt enkelt sitta här och se fram emot mina poppade popcorn som jag tänker göra i ordning till antingen masjävlar som börjar klockan 20, eller så tar jag dom till en annan film som började klockan 21, märks väl hur länge jag orkar vänta. jag har legat och vart sugen på tonfisk hur länge som helst, jag vet, jag är konstig. en rostmacka med mjukost skulle inte heller vara fel. fan, nu blev jag hungrig. fortsätta kolla på tv nu. Man vet aldrig, jag kanske skriver en gång till sen ;)

so long suckers. / Bells.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback