LINE! ;D

Oh, idag har jag verkligen haft en helt underbar dag!
Jag och Patrik sov nog ända till tio, sen satt vi i soffan bra länge innan vi fixade frukost .. Sen gjorde jag mig iordning för stan och Patrik för jobb. Mötte upp bästaste Line på stationen runt två. Gick omkring på stan, pratade samtidigt som vi shoppade .. Blev en supersöt klänning på VILA och en skit härlig sjal, grön med blommor på, även den på VILA. Sen blev det lunch på ett ställe som hette Panini, där fick man "göra" sin egen sallad, helt jävla perfekt! Då får man den liksom precis som man vill ha den, kan inte bli bättre. Där satt vi faktiskt bra länge, åt och prata. Efter maten blev det espresso istället för kaffe, gott, himla stark kaffe smak, men gott. Fast jag är nog mer av en lattetjej om sanningen ska fram. Sen blev det åter lite springa runt på stan innan vi satt oss ner på ett café för en kaffe paus, då kom även Lines kusin Lisen och joinade, nice! Hon bor btw jätte nära mig och Patrik, bara fem minuters gångavstånd! Sen var det väl egentligen meningen att jag och Line skulle ta en öl någonstans ikväll, men när vi kom hem hit kändes det inte speciellt lockande att åka ner på stan igen så vi blev kvar här, skönt måste jag säga. Min snälla Patrik skjutsade Line till tåget som gick 22.19, och nu sitter vi här, jag och min Patrik, jag vid datorn och han med Wii (super mario galaxy) fruktansvärt bra tvspel måste jag säga! Och fan vad jag känner att jag verkligen älskar det här, att bo med någon, eller rättare sagt att bo med honom! Han har verkligen fått mig att må sååå bra, och som jag älskar honom, hur fan klarade jag mig innan jag hade honom? Jag har skrivit och suddat flera gånger nu, för det finns fan inga ord som kan beskriva hur sjukt jävla mycket han betyder för mig !!

Men Line, tack för en helt underbar dag, och tack för att du finns!

Nu ska jag pussa på min Patrik och berätta hur mycket jag älskar honom, imorgon blir det en liten tur till Gävle. Skönt, jag saknar min familj!
Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback