Kortis ..

Det är verkligen såkallad "bloggtorka" här, men nu när sötaste Camilla har gjort det fint här kanske jag har lust att blogga lite mer ..

Jag har i vilket fall som helst flyttat till Uppsala nu, är hemma lite över helgen och små fixar lite med lägenheter plus att Patrik jobbar hela helgen så det skulle nog bli en aning långsamt där. Jag tror att jag kommer trivas bra där, så fort jag hittar ett jobb bara, vilket jag måste göra fort annars kommer jag sakta men säkert bli galen!
Äh, jag har faktiskt ingen större lust att skriva idag heller, är bara allmänt trött och lite nerstämd idag ..
Imorgon åker jag tillbaka till Uppsala och det känns faktiskt skönt att få komma tillbaka, jag funkar inte utan Patrik, punkt eller nått ..
Och tack till alla mina vänner som finns kvar, känns som om jag har förlorat några stycken av löjliga anledningar, men nu vet jag vilka som står vid min sida no matter what, tack för det!

Lots of love / Bells.

ett litet p.s. Patrik ska få lära mig att lägga in bilder i mina inlägg så min blogg blir lite livligare och roligare att läsa, då blir det även lite roligare för mig att skriva .. =)

Kommentarer
Postat av: Patrik

Haha det kommer jag inte ihåg att jag lovat att hjälpa dig med :P Måste du nog ha drömt. Men ber du snällt så kanske... ;) Puss puss

Postat av: Isabelle

Haha, det har du nog inte heller .. Men jag ska be så snällt, så snällt att du helt enkelt inte kan låta bli ;) .. PUSS!

2008-08-30 @ 11:05:23
URL: http://isabelleh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback