Best ever .

Ja, då var jag tillbaka i Uppsala .. Mamma och pappa åkte hit med mig och lite saker, inklusive min tv och min spegel. Så skönt! Dom hjälpte mig att skruva upp diverse saker som spegel, klocka och nya hängare i badrummet, eller ja, det var väl mest pappa som skötte skruvandet medans mamma och jag rände omkring på stan. Mamma ville hitta lite nya kläder och shoppingrundan kändes lyckan. However, lägenheten fick utan tvekan ett rejält lyft och det börjar väl sakta men säkert kännas som hemma .. Nu sitter jag här, rätt ensam pga att Patrik har inventering på jobbet, och tittar på En prinsessas dagbok 2, bättre än inget alls. Patrik kommer väl hem runt en tolv och jag planerar att vara vaken då så när filmen är slut blir det sex and the city för hela slanten (om jag förstår mig på x-boxen det vill säga) hoppas verkligen det. men hur svårt kan det vara?

ett litet p.s min mamma och pappa är verkligen det BÄSTA som finns, dom ställer upp så mycket för mig. sure, alla dagar är inte dom bästa men när jag verkligen behöver dom vet jag att dom finns där för mig. och jag vet att jag har sagt det förr men jag bara måste säga det igen, bäst, bäst, bäst. utan dom skulle jag aldrig klara mig. och nu när jag har Patrik känns allt SÅ mycket bättre, han har verkligen gjort mitt liv helt och han är den biten som har fattats i mitt hjärta, jag älskar honom så.
kort och gott,
oändlig kärlek till dom! forever and ever !!

ett till p.s imorgon börjar mitt nya liv.

sleep tight and don´t let the bed bugs bite ..
Kärlek / Isabelle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback