att hyra ut en lägenhet.

Herregud, igår la jag ut min lägenhet på blocket och jävlar i min låda vad det har ringt folk. Och om jag kunde skulle jag hyra ut den till allihop. Det här måste vara en av de svåraste sakerna jag har gjort i hela mitt liv! .. Jag måste helt enkelt hyra ut den till en person som känns bra helt enkelt. Hitills har två stycken varit här och kollat och en utav dom ligger verkligen på plus, väldigt trevlig tjej! Näej, nu ska jag snart åka till jobbet och tro det eller inte men det ska bli skönt att få jobba och inte tänka så mycket på lägenheten. Men känner jag mig själv kommer jag säkert tänka på det lika mycket ändå. Jaja ..


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilken chock att se dig, men kul också :) Har precis uppdaterat om Kattens mage, och jag måste säga tyvärr. Det har kommit ut en död unge.

Mår du bra?

Postat av: Sara

Har du några länkar till folk som vi gick med? Vore kul att läsa tycker jag också.

Jag mår super, var väl inte meningen att jag skulle bli ung mamma men jag stortrivs. Och du ska flytta till Uppsala såg jag. Plugga, jobba?

2008-08-15 @ 19:10:03
URL: http://saraengstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback