20-årsfest!

Igår hade vi Malins 20-årsfest, hon är den sista i "skaran" som fyller 20, och det var väl ändå på tiden! ..
Det blev iaf en lyckad fest och vi körde peruktema, första gången, men med all säkerhet inte den sista. Alla hade olika och konstiga peruker. Håll utkik på bloggen så ska det väl kunna dyka upp nå bilder i framtiden, alla var i vilket fall fruktansvärt snygga! .. Festen hölls hos Malin, fick tyvärr inte tag på någon annanstans att vara så vi lånade en extranyckel hem till henne och fixade allt i smyg, stackars Malin trodde att vi skulle ha en filmkväll. Det blev väldigt lyckat och jätte trevligt. Peruker på krogen är dock ingenting att rekomendera. Satan vad varmt det blev, och den satt verkligen inte där den skulle utan gled omkring på huvudet hela tiden! Jag hade en rödlila peruk i Marilyn Monroe stuket, coolt. Fast jag föredrar nog faktiskt mitt eget hår. Tog en taxi hem runt halv två för då hade jag verkligen lessnat. Idag har jag verkligen bara legat heeeeeela dagen, och jag planerar att fortsätta i samma stil till ikväll när jag ska sova.
Så kvällens ska tillbringas hemma med pappa som är lite halvdålig och blir därför hemma istället för att hänga på mamma som ska på kräftskiva hos min morbror. Jonatan är på teambuilding med laget i Falun och kommer inte hem förrän imorgon .. Men det blir lugnt och skönt med bara mig och pappa. Men med tanke på att vi aldrig kommer överens om vad vi ska kolla på lär väl jag ligga här i Jonatans rum och pappa ute i vardagsrummet, nåväl, det räcker med att veta att han är hemma så känner man sig inte lika ensam. Popcorn och litervis med isvatten är nog ett måste ikväll !!
Imorgon ska jag, mamma och pappa åka hem till mig och Patrik i Uppsala med min tv och min spegel, TACK OCH LOV! har inte haft en helkroppsspegel på jätte länge och det är mer än drygt! .. Patrik är på bröllop i Leksand men kommer tillbaka imorgon, hoppas jag får se honom en timme eller två innan han ska iväg på jävla inventering! ..
Oj, nu blev det återigen ett långt inlägg, well, njut eller nått ..

Love / Bells.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback