TISDAG ..

.. är lika med två dagar kvar tills jag får träffa Patrik igen. Känns dock som en hel evighet, men jag ska försöka att få dom att rulla på med skaplig fart. Har massa inplanerat så det ska nog gå rätt så fort. Så på fredag sitter jag på tåget mot Uppsala 15.30, och det ska bli riktigt kul faktiskt. Både att träffa Patriks föräldrar, mysa runt på stan, bowla, äta, bio, promenader, hundar och allt vi har inplanerat. Men det roligaste, mysigaste och härligaste är ju självfallet att jag får vara med Patrik, och sova med honom i TRE hela nätter!
Nu ska jag plocka i diskmaskinen och fixa te!

"you're my heaven, you're my world"

Kommentarer
Postat av: Patrik

Mm tre nätter kommer bli helt jävla underbart :D Nu är det bara en dag kvar ;) Puss

Postat av: Isabelle

Ohja, det kommer det utan tvekan att bli! Imorgon, imorgon!! ;) Puss

2008-04-03 @ 11:28:04
URL: http://isabelleh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback