solen lyser och jag är redigt bakis.

eller äh, redigt var väl att ta i. men jag mår väl inte direkt som en prinsessa. just nu sitter jag och äter lite frukost bestående av delikatessknäcke med pastrami (nyttigt!) och cocacola (helt jävla onyttigt!) ska snart ner på stan och möta upp Anna, vi ska ta en fika/lunch (jag fika hon lunch, hey jag får gratis och jävligt god mat hos mamma och pappa och cirka två timmar. bättre för mig och min SKRUMPNA plånbok) men det blir mys. vi ska försöka placera våra ases ute i solen och glassa i våra brillor, bara vi inte fryser ihjäl. måste även nämna att jag är sjukt nöjd med min klänning som jag införskaffade mig igår i Uppsala, dock från gina, men still. Hade den igår på krogen men stora smycken och lite smink, idag tänker jag minsann hade igen med en tunn vit långärmad under, lite mer snälla smycken och allmänt söndagsmysig, how fucking sweet.

Igår var det väl bara för jävla kul, Sofie kom och förbi mig vid halv fem-fem, då vi traskade hem till henne och började laga mat (fläskfilé, potatisklyftor med rosmarin och flingsalt, grönpepparsås och en massa sallad, YUMMIE!) Till maten drack vi ett skit gott rött vin. Sen kom Mimmi, Hanna, Carro och även Ida en liten snabbis. Hade jääävligt kul med sing star och för mycket bacardi razz, apple och melon. OMG. nej men det var helt sjukt roligt och det var bra länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde igår. Mimmi (det jävla fyllot, höhö) åkte hem vid tjugo över elva, skit tråkigt. men va faaaan, det blir fler gånger. vecka 18 tex, då jävlar ska du hålla ut till småtimmarna ;) sen blev det såklart krogen. där var det faktiskt helt okej. dock inte mer än så. runt en kvart i tre la jag huvudet på kudden, sen jävlar sov jag.

Anna ringde som sagt och väckte mig, så nu ska jag sminka bort mitt bleka bakfylle ansikte och gå ner mot stan och mysa i solen. sen ska jag hem till mamma och pappa, äta mat och mysa. om jag har tur får jag elda i gräset, det är lycka! sen imorgon kommer min Patrik hit, så får jag träffa honom igen! blir rätt mycket träffas nu, inte mig emot!!! me heart you baby. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback