21 år, congratulations!

Ja, då var man ett år äldre, känner väl ingen större skillnad i vanlig ordning.

Fick min första present i fredags av Patrik, HELA SEX AND THE CITY BOXEN.
Där kan man lungt säga oh-my-FUCKING-god! Alltså, vad ska man säga? Jag fann då rakt inga ord och det mesta till tack var väl ett x antal chockade blickar och små utbrott. Som om inte det var nog, jobbade hela lördagen och när jag kliver in i min lägenhet på kvällen inser jag ganska på en gång att jag (till min lycka!!!) inte har en jävla sladd rakt över rummet från bänken till soffan, och det ligger inte heller ett modem mitt på golvet. Då har människan, den underbara helt klart bästa människan i mitt liv, fixat ett trådlöst modem och pillat med det under dagen! Ännu gladare och återigen mållös. Men alltså, TACK TACK TACK TACK TACK. Jag vet inte annars vad jag ska säga. Bättre presenter hade jag verkligen inte kunnat fått av dig! Mm .. utan tvekan sweetest thing ever!

Måste ju bara berätta om mitt lilla missöde,
jag slog i båda mina fötter utav bara helvete. Min resa började på min soffa och min slutdestination skulle vara köket och ett glas vatten. Jag kom dock bara cirka en meter från soffan, är ganska tight mellan soffan och soffbordet. Så, klumpig som man är, började jag med att fastna med höger tårna i ena soffbenet, snubblar där med till och fortsätter med att köra in alla mina vänster tår i ena benet på soffbordet. Allt, allt annat än skönt vill jag be att få tala om! Mina tårar började genast rinna, samtidigt som jag halvt om halvt små skrattade lite för att jag kände mig så förbannat klumpig! Mina tår värkte för länge och FÖR MYCKET. Patrik gjorde några tappra försök med att kyla ner dom med två frusna falukorvar men till min besvikelse blev det nästan bara värre, anyways, vi gick och la oss och när jag vaknade nästa morgon kändes det lite bättre tills jag till min fasa upptäckte att min vänstra lilltå mådde allt annat än bra, den ser ut som en liten runt, blå/lila vindruva. Kan tyckas gulligt, för mig gör det mest ont. And thats the "missöde" läs och njut.



Igår var jag upp ganska tidigt och åt frukost med Patrik innan han åkte tillbaka till Uppsala. När han hade åkt la jag mig i sängen och slog på sex and the city, somnade om en liten, liten sväng. Sen vaknade jag, drack kaffe och städade så svetten fan rann! Sen kom mamma med massa presenter. Fick bland annat en cafe grupp, eller vad man säger, till min balkong, det blev mycket, mycket fint! Sen fick jag massa smått och gott, allt från jätte söta blockljus till jätte fina jätte rosa skålar. Fick även lite kläder och en mycket fin väska! Senare under eftermiddagen kom även släkten med presenter hit och dit, orkar verkligen inte rabbla upp allt! Men glad blev jag! Men idag på min riktiga födelsedag ska jag hem till mamma och pappa och äta mat, få lite mer paket! SWEEEEET!
Nu måste jag springa ner i tvättstugan och ta hand om min tvätt, sen blir det en sväng ner på staden.

So long.
Och grattis till mig själv och alla andra som fyller år idag ;D


Kommentarer
Postat av: Sofie

HURRA HURRA HURRA HURRA!!!!
MÅNGA GRATTISKRAMAR PÅ DIN FÖDELSEDAG!! ;)

Postat av: Fröken Andersson

Grattis :)

2008-04-28 @ 17:38:38
URL: http://metrobloggen.se/madholejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback