to drink or not to drink?! that is the question.

Ho, inatt har jag haft en jävligt knasig dröm som jag har haft kanske en tre-fyra gånger på rad nu. faaaast, jag tänker nog inte berätta den här, den är en aning nasty.
och för ett litet tag sen ringde Mats, jag har verkligen längtat (längtat kanske är och ta i, men jag vill ha lite charktider faktiskt!)  efter att han ska ringa, jag vill inte bara jobba kassa, det blir lite segt i längden. men näeee, då ville han ju självfallen ha hjälp på lördag 6-12. men va fan, jag jobbar ju 12-21 det räcker väl?! men tråkigt iaf. det är ju bra på charken/kött, i like it. man får röra på sig istället för att stå och stampa på ett och samma ställe i evigheters, rastlös som jag är. jag får ju ryckningar och spasmer, jag måste prata med folk. inte gå som en jävla robot "hej hej, 517.50, vill du ha på summan? 50 öre tillbaka blablablabla"  haha, gudars vad jag klagar idag då.
nej men kassan kan väl också vara trevligt. skit kul, nej. men det funkar. det är ju trots allt ICA Maxi jag jobbar på, inte på cosmopolitan eller liknande. ååååh, damn, jag måste ta mig till komvux, fuck. 

IDAG, IDAG har det ramlat in pengar på mitt konto. herre-min-jävla-gud vad sjukt underbart. ett ska jag vara hos Patrik (min kurator, jo, det är sant. och det säger jag här. bra bella) det tar väl en timme, sen ska jag springa ut och in i alla affärer, gorgeous!

Ikväll då? Takida, slick, dans, massa fylla, ha skit kul, må som jag förtjänar imorgon på jobbet eller vara hemma ikväll (med tanke på att alla mina kompisar ska på Takida finns det ingen att umgås med, buhu) och må som en prinsessa (?!) imorgon på jobbet? känn dig med än välkommen att hjälpa till i mit lilla problem. TACK!

"it don´t make any difference to me, what the world thinks about us baby"

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så jävla mycket // sofie och sara

2007-10-25 @ 18:26:39
Postat av: Isabelle

men förlååååååt. men Sofie, jag visste ju som sagt inte att du jobbade förmiddag. ME LOVE U LONG TIME GIRLS ;)

2007-10-25 @ 20:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback