spritmarinerad rattmuff.

ooh, idag ska jag till hälsocentralen och bli stucken i armarna. dom hittar never ever blod i mina armar. så dom sticker alltid tills jag blir blå! så om jag ser halvt slaktad ut i armvecken idag så beror det på det. men förhoppningsvis så slipper jag iaf komma tillbaka, kärringar, dom kan ju ingenting. stackars mina armar, jag känner redan smärtan! ah, tur att kryckan ska med så att hon kan slå ner dom om dom pinas för mycket. och det kan nog vara bra att hon också är med och lyssnar med tanke på att min läkare pratar och pratar och praaatar.

sen var det väl meningen att jag skulle kolla på lägenhet klockan fyra. meeeeeen 'Hej! Vill du jobba idag 16-20?' Det vill jag väl egentligen inte alls, JAG VILL HA LITE RIKTIGA TIDER. Jag måste fixa ett till jobb, fy fan. men, det är bättre än ingenting. I KNOW! Tur att jag har mina fasta tider, annars skulle väl allt gå käpprätt åt helvete. Och på torsdag är det lön, tack gud fört!  jag äger 100 kronor för tillfället.  jag kan verkligen inte hålla i mina pengar. jag måste fan görat den här gången, verkligen!

takida på torsdag då? fast jag veeeeeet fan inte. ett; jag lyssnar typ aldrig på dom, dom är inte speciellt bra 2; jag jobbar på fredag, det är lön och det är lika med foooolk. kul att vara tokbakis då. nej tack. stå i kassan och lukta sprit, näru. jag har redan skämt ut mig på det där stället så det räcker och blir över till månen och tillbaka.  fanskap. nu ska jag ta mig ner och försöka fixa mtt rum lite grann, KANSKE. 


HEEEJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback