Sofie, min Sofie!

oh, a change of plans. Jag ska hänga med Soooofie idag ist! Underbar jävla människa, hon är så äkta. Hur jag klarade mig utan dig innan vi började umgås är fan ett under, faktiskt! Om du läser det här så gör du mig till en bättre och starkare människa, all the time! Åh, nu blev jag sådär sentimental. Men egentligen, vad fan skulle man göra utan alla sina vänner? Underbara människor är vad ni är. Anna, Line, Sofie, Malin, Carro (som är borta i Spanien och flänger, KOM HEM!) och Sara då såklart, även fast vi inte umgås så mycket sooo.
Nu ska jag fixa mig, med eller utan byxor (mina byxer som var min plan för idag är hos Line, skithål!)

Alot of looooooove to all my bitches! 'Couse you are MY bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback