same shit.

ooh, onsdag idag va? jomen visst. va fan, jag missade desperate housewifes igår kväll, jobbade ju till halv tio, så jävla värdelöst! om någon vet när man reprisen är eller kan ladda hem avsnittet åt mig ska jag åka till på stört och ja, inte vet jag. typ hångla upp eller nå. tell me!
idag ska jag träffa Sara Olerud, det är så jävla kul att vi fortfarande träffas när hon tar sig till Gävle, (hon har la flytta te göteborg) gå lite på stan kanske och käka lunch. shiat, jag är verkligen i stort behov av ett eller sju par nya skor. måste kolla lite idag. ikväll blir det jobb. 17.00-21.30. sen bär det av till Anna på Brisgatan, ett stenkast från maxi. och imorgon är jag ta mig fan ledig, faaaaaast, jag ska hjälpa Anna och flytta, men det ska bli kul och se hennes nya lägenhet, där jag förresten kommer bli inneboende, woho!
ja men så vare. ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback