once upon a time ...

och jag slapp bajsnödiga ungar i minihuset men jag slutade när jag slutade. men det gjorde absolut precis ingenting. det blev en öl eller åtta efter jobbet. så inatt har jag sovit gott och för att inte tala om länge. ända till tolv, det var väl kanske flera, flera månader sen jag sov så länge. skönt var det!
nu sitter jag i min säng och väntar på bättre tider. dagen lär väl knappast föra med sig något spännande. inte ens något bra på tv, på HELA kvällen. trökigt som fan! och somna i tid lär jag väl knappast göra. undrar om det finns något mer jag kan klaga på? det gör det med all säkerhet. fast jag orkar inte.
nu vill jag att något kul ska hända.

nu blir det shrek 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback