oljud överallt!

en anledning till att jag vill flytta är att varje lördag och söndags morgon ska det göras en massa jälva ljud, en massa jävla ljud. pappa typ borrar, mamma dammsuger, klampar omkrin på golvet som en jävla antilop (?!) och kastar omkring saker och brorsan går omkring som en jävla invalid och klappar händerna i takt till min musik. ja men hjälp mig?! jobbigaste familjen.nu .. ha, fast ändå nu när dom har blivit tyst i några sekunder/minuter så kan jag ju faktiskt inget annat än att skratta, fan vad störd vi är. men i stundens hetta, nyvaken och livsfarlig vill jag seríöst bara klappa i för dom. ljust nu hör jag bara min musik och pappa som bökar på framsidan. jag har btw hjälpt honom med att dra fram en slang ur väggen på framsidan (han håller på och sätter upp nå värmesak) eftersom att jag har teeny weeny fingrar blev jag den lycklige utvalde, fick köra in mina stackars fingrar i väggen (ja, det var självfallet ett hål i väggen, jag är ju inte superman) bland isolering och diverse läskiga saker, men efter att halvt har brutit av mina fingrar av massa lirkandes så fick jag ut slangjäveln ur väggen, pjuh.
nu snart ska det åkas iväg till jobbet, en heldag 12-21, pengen oh yes.
glad påsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback