jag börjar bli flitig "blogg skrivare"!

tada, jag blev hemma. och bra känns det måste jag faktiskt få säga. skulle väl iof vara mer än roligt att vara full med alla mina kompisar (ja, förutom Sofie och Sara, nöjda? ;D) på slick och vara dryg. men det får vänta till nästa helg. haloween och allt då, kul faktiskt. den här helgen blir det jobb and jobb only. fin fina pengar!
idag har det varit en allmänt soft dag. åkte in med tolv bussen och mötte upp Blixten, efter låååååååång väntan så gick vi och käkade på österns pärla, jag har blivit förälskad i deras nudlar! SEN skulle jag upp på gina och köpa min efterlängtade klänning, ville dock pröva den först. till min jävla förskräckelse var 38an waaaaaaay to small över mina boobs. FANSKAP, 40 var ett tält. jag ville grina en skvätt men svalde min klump och gick vidare. hittade i stort sätt ingenting på stan, en nyckelring, massa jävla hårspännen, fingervantar, örhängen och en grymt fin ögonskugga på make up store. bra.
mamma hämtade mig och Blixten vid gamla gefle spa och så åkte vi till maxi och handlade litegranna. åkte hem var hemma i en halvtimme och kände hur rastlösheten började krypa över mig. men fast besluten till att inte festa ikväll så åkte jag in till stan och tog med Malte ut på en sväng. gick förbi Sofie och sa hej, först blev hon rädd för hunden, men sen gick det bra och Sofie kom på att han var ju faktiskt snäll. på vägen hem skulle hundfan hålla på och vara cool och skälla på en hund och vara galen. jag blev arg på Malte och skämdes, det sket han i i stundens hetta. men han är söt, det gör ingenting. han går så fort, men det är väl inget annat än positivt.
imorgon ska jag jobba. skönt, faktiskt. sen blir det jobb hela helgen fre, lör, sön, mån, tis, ons för att vara mer exakt, skiiiiiiiiiit bra! är lika med mindre ränna på stan och slösa pengar.
ja nä, nu så. hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback