i am soooo finding my way back!

och första pris går till Isabelle Hedström Dackell som snoozade i en och en halvtimme. herregud, vad är det för fel på mig?! jag kan inte somna på kvällarna/nätterna och vill sooooooova hur länge som helst. förr kunde jag i allafall gå upp i tid ändå. vaaa faaaan. imorgon MÅSTE jag komma upp i tid. någon måste tvinga upp mig, och så ska jag gå ut på en gång. nästan helt naken, eller näää, men så att jag fryser! hehe. och sen ska jag dricka sju koppar kaffe så att jag blir stirrig och pigg! jag blir nog med all säkerhet skakig som ett asplöv också, smällar man får ta.

och för det andra så vill jag inte. jag vågar inte. får tunghäfta. värdelöst. men för varje dag som går plockar jag upp mer och mer av mig själv, det är så skönt. jag saknar mig själv, jätte mycket! men snart så. jag är glad, HÖR NI DET? ni och du lyckades inte, JAG ÄR GLAD! och jag mår BRA!
HAAAA, up yours.
nu ska jag gå ner och dricka mer kaffe och vara mer glad och vara mig själv hela jävla dagen. och så tänker jag skita totalt i vad andra tycker när jag är mig själv (är lika med konstig) för det är det jag gör bäst!


Kommentarer
Postat av: Du vet vem ;P

Du är en helt okej tjej

2008-06-02 @ 15:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback