hey there delilah?!

idag sket det sig med ytterligare en lägenhet. känns ju alldeles så där skit spännande, eller inte. jag vill flytta nu, nu, nu! skulle vara nå så grymt skönt att ha en helt egen lägenhet och ibland bara få vara helt ensam och helt slapp!
imorgon har jag storslagna planer. först så ska jag försöka gå ut och gå, har haft så grymt ont i fötterna den här senaste veckan. idag när jag övningskörde hem så typ låste (?!) sig hela foten, det gjorde grymt ont och så blev jag rädd. va fan, jag måste ta mig till fot&sko på söder. kanske ska ta och fixa det imorgon? men, tillbaka till mina storslagna planer. efter det tänkte jag faktiskt ta mig ut till valbo och hälsa på farmor och farfar. ta en sväng med hundarna om dom är där. om sur-Minnona känner för det vill säga. annars tar jag med mig Mirra och drar ut, hon är alltid lika lycklig och pigg! jag älskar hundar, jag blir alldeles jätte lycklig av hundar. ha, sen tog mina storslagna planer slut. jag kommer med all säkerhet på något mer att göra och någon mer och hälsa på. på fredag tänker jag nog iaf hälsa på min mormor och prata av mig lite. henne kan man liksom berätta allt för! hon tror på mig, alltså, hon tror att jag klarar av saker, på det sättet tror hon på mig. så det är så skönt och komma dit och stärka självförtroendet en gnutta om än bara för en stund!
nu ska jag fortsätta dricka mitt te, jag känner mig lite små hängig. värdelöst! en bra film kanske? fast fan, jag har inga!

sötfan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback