GRÖTSON.

lördag morgon och jag sitter och äter gröt! ha. men jag börjar tolv och har inte "lunch" förrän vid fem. så då fick jag den smartaste idéerna av dom alla, jag gör gröt till frukost. så jag väntade i cirkus en timme när jag vaknade (annars hade jag inte ens fått i mig en sked) nu har jag få iaf ätit hälften och det får duga. jag K A N inte äta på morgonen, det är äckligt, smakar konstigt och bara växer i munnen! näe, tacka fan för kaffe säger jag. vad skulle man göra utan kaffe?
ikväll vet jag icke .. öl kanske? alla tjatas på mig, så jag tror att det blir en öl. kanske .. va fan, jag skulle ju vara nykter och klar i mitt huvud en helg hade jag ju sagt. satan. ja men som sagt, vi får se. det kanske bara blir en öl i sällskapssyfte och sen en film hemma i sängen/soffan. låter som en helkväll. eller inte ..
nu ber alla hårt att jag slipper torka bajs i mini huset och att Danne räddar mitt liv en än gång och låter mig sluta lite tidigare eller låter mig plocka chark. ooooooooooooh yes. nej, nu måste jag borsta mina tänder och ja, nått annat.

so long fuckers.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback