fotfan.

idag har mina fötter varit jäävligt jobbiga. jag brukar ju oftast bara ha ont framme vid tårna och lederna där och ibland upp i vaden men nu jävlar ska hela foten göra ont. jag orkar verkligen inte med sånt tjaffs. var ju till hälsocentralen förra veckan för jag har haft så grymt ont den senaste tiden. betalade 150 spänn (en liten men dryyyyg summa) för att få höra nästan exakt samma sak; "jadu isabelle, det har ju blivit lite värre men vi kan inte göra något. du får gå till fot&sko på söder och fixa skor eller inlägg där."  och så la han även till att ett par sko där kan gå lös på 14 000 F J O R T O N T U S E N. han är verkligen en jätte bra och snäll läkare, men hjälp?!  men jag måste dit och kolla om dom kan fixa nå inlägg till ett rimligt pris, inte nå jävla fjortontusen.

och så sa eva att hon skulle ringa idag om fler fasta tider, men jag har inte hört ett ljud. hoppas att hon ringer imorgon, annars tänker nästan jag ringa och kolla hur det blev. det skulle ju inte vara helt fel med lite mer "säkra" pengar! 
nu tänkte jag nästan försöka sova och somna i en rimlig tid, och gå upp i tid imorgon. ställde klockan på 08.20. undrar jag hur länge jag kommer snooza, en timme kanske? men då är jag ändå uppe tjugo över nio och det är rimligt. jag börjar dock känna mig lite små sjuk, ont i halsen och skit. hoppas att det är borta imorgon.
nej, nu ska jag borsta tänderna och soooova.
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback