electric lilac.

nu håller jag på och torkar mina naglar, jag har precis målat dom alldeles lila, cute. tänkte att jag skulle trycka in lite färg i min svarta utstyrsel för kvällen. som sagt så fyller ju lilla Lovisa hela 18 år, graaaattis! så ikväll blir fest på mingel&bar. sen får vi väl se vart det bär av. jag är fattig som en lus, så jag kan i stort sätt inte göra något alls. men, det märks senare ikväll.
jag har i vilket fall som helst fått VÄRLDENS äckligaste och största finne på sidan av näsan, det är så äckligt. jag hatar sånt skit. det är något fel på min hy, jag måste till något bra ställe med bra produkter och när jag får lön och inhandla lite ansikts saker. drygt att ha så känslig hy. jag vill inte riktigt smörja med min hyper feta ansiktskräm heller, pga av finnen alltså. då kanske han får nya krafter och blir ännu större. så min plan är att låta han torka ut. uuuusch. tur att jag har mineral (i.d. kan jag starkt rekomendera, det blir grymt bra resultat. lite dyrare, men värt det utan tvekan. och så håller det skit länge. jag har haft min sen april och det är fortfarande bra mycket kvar!) smink så att jag inte täpper igen porer och skit.
nej, nu kanske man ska fixa något att äta innan det bär av till Line och Malin som sitter och ljuger hemma hos Line. och så är Lines söta hund Isak hemma, uuuuunderbart.
so long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback