eh, ja. rubrik?

idag är jag trött kan jag kort och gott säga. men det är så skönt, förhoppningsvis så somnar jag i tid. lite lagom iaf. jobbat idag igen, men det är bra, skönt att göra någon nytta och skönt att tjäna pengar istället för att göra av med dom.
ha, efter jobbet idag skulle jag hem till anna och käka. prata lite skit och så. vi skulle träffas halv åtta (när jag slutade) och handla lite saker. runt en halv sju så stog jag och fixade med tobakskorten och ser en smått irriterad anna komma klampandes mellan frysdiskarna. jag började genast skratta, för inners inne så fattade jag ju varför hon var där så pass tidigt. hon hade ju självfallet inte ställt om klockan och var skapligt less för att jag inte fanns där jag skulle finnas klockan halv åtta. beklagade sig lite hos fredrik i charken varav han säger "men, anna. klockan är halv sju" hhahaha, sötnöt. hon är precis lika yr som jag är. det är därför allt går käpprätt åt helvete när vi ska göra saker tillsammans.
och på tal om käpprätt åt helvete så yrade jag till det ett antal gånger på jobbet idag. sa ju massa fel i vanlig jävla ordning, inget konstigt med det. ha, sen, seeeen. dom där pinnarna man lägger emellan varorna ni vet? ja, ni vet. jag fick tag i en baguett och skulle stoppa upp dom där brevid. hahahaha. jag är så jävla yr ibland. jag är ganska säker på att ingen fattar ett jota om vad jag pratar om. whatever, jag orkar fan inte förklara om. det är bara att fråga.
nej, nu måste jag nog sluta skriva annars kommer det bara bli ännu mer svammel. imorgon blir det jobb, 9.00-15.00. sköööönt att sluta tidigt. sen ska jag kolla på en lägenhet klockan fyra. oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback