But things will never change.

idag är det lördag (duuh), vad jag ska göra, ja, det vette faen. igår var det väl meningen att det skulle festas till lite, men nä. min stackars plånbok var waaaaaaaaaaaaaaay to skinny så jag tog stackarn och åkte hem. det lär väl bli något i den stilen idag med med tanke på att jag har i stort sätt nada pengar. jag får pimpla kaffe hela dan. nej, men jag ska nog följa med mamma och mormor och handla, mormor behöver nästan lite hjälp, hon ser ju inte så bra! då får jag ju köra lite bil också, och det är alltid lika kul. jag tror att jag har börjat få lite mer grepp om dragläge och sånt skit, braaaa Bella!
Ooooh aaaah, jag längtar tills jag ska köpa min lilla jävla mops, för det ska jag då. Så fort jag flyttar, eller, nästan så fort jag flyttar, fy fan vad jag längtar. Jag har tjajat om en hund sen jag kunde börja prata, om jag får gissa så var nog mitt första ord H U N D. Nej, men det ska bli riktigt kul, så ska jag ha en hona och så ska jag para henne och få en massa söta jävla mopsbebisar! På tal om hundar, undrar om det blir någon promenad med Linda och Malte nu i helgen, man kan ju alltid hoppas, jag ska ju nämligen börja gå ut och gå med honom. Han är söt han!
men gudars, jag kanske ska ta och göra något annat än att sitta och pilla på den här satans jävla datorn? hmm .. snart. måste göra lite saker först.


"you are so hot that I melted"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback