Ah la peacful melody.

Igår såg jag verkligen fram emot en helkväll på krogen med Sofie, kul som vi har jag och hon. Alltså, vad ska jag börja?! Eller, jag tar det kort och gott. Sofie blev full som ett djur, mådde illa och ville spy. Jag och Sofie skippa krogen och jag fick ta tjugo över tolv bussen hem, jävla slyyyyna. Hahaha! Äh, det kommer fler helger och då ska jag begränsa Sofie till två, på sin höjd tre cider. Men, idag tackar mitt huvud mig för Sofies fylla och min tidiga hemgång! Hö.

Ikväll blir det laga mat och kolla film hos Malins pappa i Sätra, hon är tydligen kattvakt för Tomas och Bettan är ....... ja, någonstans i Sverige så vi har ett helt hus för oss själva, underbart. Jag var och köpte två flaskor vin igår i sista sekund, så pimpla vin ska vi allt göra, jag och mina beloved bitches.

På tal om beloved bitches, Lines knä hoppade ur led för två veckor sen utanför krogen när hon var med mig, jag har ju alltid sagt att jag ska då ta mig fan vända på mig och springa om hennes knä tänker hoppa ur led när jag är med MEN jag stannade duktigt kvar och tog hand om Linson som skrek som en gris, det var äcklig ska ni då veta, FY FAN. men, jag var snäll kompis och följde med till sjukhuset och var mer än beredd på att slå ner både doktorer och sjuksystrar om dom inte var snälla mot henne. Tur för dom (eller ja, kanske mer tur för mig) så var dom hemskt jätte snälla faktiskt. Så numera går, eller rättare sagt hoppar, Line runt på kryckor så numera är hon känd som "Kryckan" eller "Blixten" cuuuuuuuute!

För övrigt jobbar jag kvar på ICA Maxi, och det fonkar liksom. I´ve got my eyecandy, så det är lugnt liksom.
Men, ikväll blire käk och vin, sen får vi väl se hur pass rastlösa vi blir, jag känner mina vänner. Vi kommer nog kanske inte bli hemma hela kvällen. Får se, det skulle nästan var skönt. Men ..

you´re so hot that I melted ...

Kommentarer
Postat av: Carolainen á la Späääin ;D

Hej my beloved Bellson :D Jag tycker att du borde skriva en kärleksförklaring till din utvandrade söta vän, med andra ord .. JAG ! Nääe, men älskar dig massor iaf ! Puss & kram.

2007-10-07 @ 15:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback