sweetest thing ever.

den här helgen har det väl inte hänt något allt för spännande, jag har helt enkelt, kort och gott jobbat hela helgen. så jävla skönt på ett sätt faktiskt. slippa flänga runt och göra massa onödiga saker som att tex supa sig dyngrak som jag gör allt för ofta nu för tiden. men på jobbet har det faktiskt flytit på riktigt bra, alla dagar har gått sjukt fort. även söndagen gick undan av bara fan, skönt!  något roligare har väl egentligen inte hänt, inget jag tänker gå in på här iaf    ;)
idag var det väl kanske lite planerat att jag skulle försöka leta, och helst köpa, en vinterjacka. men idag har mina fötter verkligen tok strejkat, alla tår vill böja sig uppåt och korva ihop sig det är inte en underbar känsla så att säga, inte ens lite skönt. det gör bara fruktansvärt ont. fick lifta med Johanna ner på stan (taaaack, guld värt) skönt att slippa åka bussfan, verkligen. orkade verkligen inte leta efter jacka, at all. tänkte väl ta det imorgon innan jobbet istället. kanske tvinga med någon till valbo? jag hittar alltid så mycket mer och mycket bättre saker där.

för övrigt händer inte ett jota, jag börjar bli less på mitt enformiga liv. jag vill att något händer och jag vill att något händer nu. du? ha, ja tack! men seriöst.

Jag har ju helt glömt bort !!!!!! Min käraste lillebrors flickvän är ju lucia kandidat. Nathalie Ekström nr 3. RÖSTA. För hon måste vinna, hon är värd det, hon skulle passa perfekt, helt perfekt. Så i år ska jag och kolla på lucia i heliga trefaldighetskyrkan för första gången någonsin, det ska faktiskt bli mysigt.

nu ska jag nog duscha, köpte respons shampo och balsam idag, det luktar helt sjukt gott!
imorgon ska jag btw buda på en lägenhet, snälla håll tummarna för miiiig!

såe, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback