stackars mig, eller?

jag är sjuk. fy fan för det, för jag orkar inte. vaknade imorse med feber, pillade i mig panodil, drack kaffe och kände mig för ett ögonblick mycket bättre. drog mig iväg till jobbet och gick den där jävla brandutbildningen, tråkig och värdelös men nödvändig. vissa saker var väl lite intressanta. fast hade jag fått bestämma hade jag gärna skippat den. när den var klar skulle jag gå till mormor eller någon och vänta på bussen. jag gick ut men vände ganska snabbt in igen, skiiit kallt och snöstorm, typ. ringde pappa och så kom han och hämtade mig. min pappa är så snäll! köpte en tidning och en paprika. hade lovat mamma att fixa mat tills hon kom hem, hemmagjord pizza var beställningen. så det fixade jag, sjuk och allt. kunde inte äta ett jota, pillade i mig typ två tuggor plus lite sallad. dricker vatten för kung och fosterland istället. gissa om jag får kissa stup i kvarten?
tog mig i alla fall till brevlådan och hämtade in posten. vi hade fått en liten hm katalog. jag säger bara, jag vet inte vad, men fy faaaaaaaaaan vad mycket sjukt snygga kläder det var. allt från smycken till klänningar och väskor. jag kommer köpa sönder hm! en liten glimma med ljus i min mörka dag är alltså hm katalogen, som har äckligt mycket snyggt. så ikväll ska jag och mamma beställa en massa, massa saker!
nu känner jag mig hur sjuk som helst, har precis tagit mer panodil och druckit typ sju liter vatten, jag är helt sjukt törstig och helt yr, alltså snurr yr. yr är jag ju alltid, ja, ni som känner mig vet mycket väl vad jag talar om. ni andra får väl undersöka saken.
nu ska jag knöla ner mig i soffan med en filt och ännu mer vatten och kolla på pirates of the carribbean at world end. som jag har längtat efter att den filmen ska komma ut! och äntligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback