skiiiiii.

ååh, min pappa kom precis hem från Lofsdalen nu, han har varit upp och gjort ett jobb i en stuga där. Eller stuga och stuga, det är väl i stort sätt värsta lyxkåken med stug touch, cirka. Han och Håkan var där i vintras med och grejjade en massa. En 10 bäddars stuga om jag inte misstar mig helt. I ALLA FALL, där uppe hade det varit 10 grader kallt imorse och mer snö än här, fast det hade fortfarande varit gränsfall till att kunna åka skoter, alltså inte långt ifrån. JAG MÅSTE FLYTTA UPPÅT. Jag vill ha mer snö och mer kyla, sweetnes. SKOTER och skidor är nog kanske det mysigaste och roligaste som finns. vi, familjen då alltså, pratade lite smått om att åka upp dit lite närmare våren, mars kanske. Och då alltså låna den här stugan som pappa har fixat en massa med, och eftersom att det är en 10 bäddars så är det bara att anmäla intresse till mig om någon vill hänka. Skulle vara kul att ha någon med sig.
för övrigt så har jag i stort sätt suttit hela dagen. var iväg till köpis med mamma och inhandlade några viktiga saker. sen var jag in på ica maxi och skulle handla lite. jag skulle köpa tre saker. Bröd, juice och kaffe. När jag kliver in i affären får jag total blackout. ja men är jag förvånad? inte ett dugg om jag ska vara riktigt ärlig. men jag tänkte att med tiden måste det väl komma om jag börjar gå. jag kommer på bröd och lite senare även kaffe. men fan, sen slog det totalstopp. så jag stog vid taco sakerna och funderade hemskt länge. tittar mig omkring för att få syn på äggen. ÄGG, tänkte jag och blev för ett ögonblick glad. men, nej inte ägg. efter mycket om och med så var jag klar. mamma trodde att jag hade gått vilse eller kidnappad. tur för mig att fallet inte var så. jag fick med mig allt jag skulle, plus en päron lättdryck, gotta.
imorgon blir det lite jobb 15.00-21.30, om jag inte har blivit ännu mer sjuk än vad jag redan är, men det tror jag inte så det ska nog klaras av. ta en panodil eller sju så är jag ready to go, LIKSOM. efter jobbet ska jag, ja, vart vet jag inte än. men jag ska iaf träffa Carro och Ida som har hittat hem från Spanien, ÄNTLIGEN! kanske en öl? vem vet. jamen va fan, jag menar det måste ju firas! på fredagen blir det chill och utprovning av kläder och på lördag blir det julfest. det ska bli kul som fan, hoppas jag. i värsta fall super jag ner mig själv och har kul ändå. heja Bella!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback