panodil zapp!

panodil zapp är lika med värsta dunderkur. tog två små pills och jag känner mig redan mycket bättre. hoppas och ber att jag mår hur bra som helst imorgon. jag menar, det skulle ju inte vara helt fel att vara pigg på julfesten, inte helt fel. nu har jag ju bara det här lilla problemet kvar. vart fan ska jag innan? jag hoppas att Hannah är snäll och vågar släppa in mig hos henne, verkligen. annars får jag väl supa mig full hemma, vilket jag hoppas att jag slipper, verkligen.
jag fick lilla rycket nyss iaf. städa upp på mitt rum, rev ut lakan och skit. håller på och tvättar det nu. svett äckel. det är nog det jobbigaste med att vara sjuk, att man svettas så sjukt mycket på nätterna! då bara älskar man duschen, satt där i evigheters imorse när jag vaknade. har även druckit kaffe och grönt te. sköööönt. sen har jag plockat ur och i diskmaskinen. plockat upp alla påsar från när mamma hade handlat. nu är jag helt slut. ska kolla lite tv och hinka vatten. så, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback