Oohfull.

ja jävlar, jag som skulle vara ha en vit helg. det gick verkligen skit dåligt! slutade 21.00 igår (jobbade över en timme, hade ju inga planer) jag hade dock sagt åt Line att köpa fem öl, i förebyggande syfte. under min sista rast ringde jag Linson varav tjejen kläcker ur sig att mina öl låg på kylning i kylskåpet och det var verkligen fetingdrag på festen. min alkoholabstinens och folkabstinens tog över. efter jobbet åkte jag på fest hemma hos någon som jag tyvärr inte kan komma ihåg vad han heter idag, men trevlig iaf! jag började med att klunka min första öl så fort så jag blev nästan full på en gång. några öl senare var det ett faktum, en halv sallad + fem öl = dyngrak Isabelle. omg. men kul som fan hade jag faktiskt på festen. sen skulle alla (när man självklart har som roligast) gå på krogen. följde med, och så skulle det in på olles av alla jävla ställen. kan inte säga att jag gillar det stället. men det var helt okej, drack cider och hade jävligt kul där också, ända tills, HÖR OCH HÄPNA, han Idol Ola kliver upp på scenen och börjar uppträda, min underbara fylla dalade sakta men säkert bort. alla mina töntiga kompisar (som gick att hitta) ville stå och lyssna på Ola, less och full som jag var tvingade jag dom därifrån efter ett tag. Gick till Frasses, öh, första gången jag var där inne. Sara fick en tjuga av mig för att hon försökte beställa frukostfralla, fanns inte. jävligt surt, och jäähävligt kul! jag åt mina jävla chilicheese (mmmmm) och skrattade som jag inte skrattat på länge. underbart. gick tillbaka till festen, trött som ett djur, beställde taxi, kom hem runt tre och slocknade väldigt på en gång utan några som helst problem.
idag är det farsdag, pappa fick en sån där korthållare och två trisslotter. han blev jätte glad trots att det inte var någon vinst på nån av dom. sen kom mormor hit och åt med oss. jag har suttit och pratat om allt med mamma och mormor bra länge nu. skitmysigt.
snart bär det av till valbo och farmor och farfar igen. sen lutar det mot film med mina hoes. looove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback