jag vet inte vad jag ska skriva, så.

ooh, maten igår blev ju hur god som helst. det blev dock mat lite sent, typ halv nio. då stoppade jag det första i min mage för dagen, förutom en hårdmacka på morgonen. kässt, då blir man mätt så fort. Stefan, sjukt god gryta var det iaf! Så jag hade kunnat väntat några timmar till, sds. Det blev väl kanske 2-3 glas vin också, jag blev helt sjukt trött och när jag kom hem var jag säker på att jag skulle få somna i tid. Glad tjej gick och la sig tidigt och stängde av tvn redan runt elva i tron om att "nu kommer jag sooooomna" HAHA, trodde jag ja. Fem över tolv var jag less och insåg att nu vare ju sex and the city. Mm, det borde visas mer, jag måste köpa boxen! Anyway, sen låg jag fan i evigheters och skruvade på mig i sängen, och när jag säger skruvade så menar jag fan skruvade! Lakan, täcken och allt va fan det nu heter är i en enda stor röra idag, men vad gör det om hundra år?
jag hade gett mamma ett uppdrag, även brorsan, mamma skulle ringa runt nio och säga åt mig att gå upp. brorsan skulle komma in till mig och dra ur mig ur sängen innan han åkte till skolan. När mamma ringde klockan 09.05 fick jag hemskt bråttom upp ur sängen, slår i fotjäveln på nått jävla vänster, jag skriker, telefonen skriker, jag vill dö, telefonen känner inte samma sak och fortsätter glatt att skrika. Ooh, seriöst, smärta! efter den traumatiska händelsen la jag mig i sängen i 20 minuter och tyckte hemskt synd om mig själv och i tron om att det onda i foten skulle försvinna, men så fan heller. jag går som ett helvete, correction, jag går ÄNNU mer som ett helvete en jag gör i vanliga fall. hoppas att det blir bättre under dagen, i really do.

idag ska jag äntligen jobba, tack och tack. innan ett besök på ungdomsmottagningen, mamma vill att jag ska ta livmoderhals cancer vaccin. Hon klämde ur sig det här om dagen var av jag skrek rakt ut, tror hon att jag ska ha råd med nå dylikt?! Men mamma och pappa ville betala och jag menar. kan man vaccinera sig mot skiten så ser jag ingen anledning att inte göra det. ska kolla upp kostnader och skit, måste vända mig till u-mot. först, annars vet jag inte. dom vet säkert vart jag ska vända mig. aja, men nog pratat om det. nu ska jag dricka mer kaffe och kanske tvätta håret, jag har inte bestämt mig än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback