JAG SER DET SNÖAR! ;)

Eeh ja, någon lång promenad lär det väl knappast bli idag, dels pga min förbannade jävla hosta som har bestämt sig för att bli snäppet värre för var dag som går, fan ta min hosta! och imorse när jag vaknade så var jag helt sjukt tjock i halsen, hade inte ont alls men det lät som om jag hade satt en mandarin i halsen, mindre roligt. sen även pga att det toksnöar ute! shiat. fast det gör mig ingenting, det får gärna fortsätta i några dagar!
försöker få någon att följa med mig till köpis, det går väl sådär. men jag måste fan ut till köpis och försöka hitta en jacka, helst vinter skot också!

fast nu måste jag nog lämna datorn för att fixa lite där nere.

" G O D  D A M N "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback