ja men host.

Mm, jag skulle ju som sagt försöka hitta en vinterjacka igår, det sket sig, soooo bad. Men jag hittade två tröjor iaf, en svart finstickad sötsak, helt vardagsbetonad, inget speciellt med den. Sen en grå tröja med skit härliga armar och mysig krage. och så är det tryck, typ en tjej och massa rosa detaljer. Skit snyyyygg. Men nu var det ju vinterjacka eller vinterskor som skulle hittas, ingen lycka där. Ska ner på stan snart och göra ett nytt försök, kanske lägga ner lite mer energi på just jacka, stänga ögonen för allt annat? yeah, like that´s gonna happen. ;)

egentligen skulle jag ha pallrat mig upp åtta imorse, Line skulle ringa och väcka mig då, hon ringde halv nio och det enda jag sa var något i stil med "Nej, jag måste sova mer, jag orkar inte gå upp, jag måste sova!!" Lines svar var "Jag meed" Samtalet avslutades utan något ens i närheten av hejdå mellan två härliga whiskyröster, jag slocknade så fort jag lade huvudet på kudden.
Nu hosar jag snart upp mina inälvor eller liknande, mysigt va? Nej, var väl det jag trodde, för det tycker då fan inte jag heller, inte alls. Jag har pillat i mig hostmedecin i hopp om att det ska bli bättre, hoppas verkligen det!

lång dag på jobbet idag, eller inte. 17-21.30. på torsdag är jag ledig, då ska mitt rum fan städas, och så ska jag ta en så jääähävla lång promenad. behöver både friskluft och motion, indeed.

" it seems i found the road to nowhere "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback