i don't worry.

jag fattar inte, söndagskvällar/nätter är lika med en omöjlighet att somna, jag vred och vände i evigheters evigheter innan jag somnade, jag vill ha någon att sova med som jag kan hålla vaken när jag inte kan somna! jag låg och snoozade i två timmar idag. helt sjuk. men va fan, jag kom upp tio iaf, bättre än senare. duh. nu ska jag snart ta bussen in till Line, hon åker ju till Barcelona imorgon det jävla helvetet! avundsjuk? JA! hon är bara borta tills på Lördag, men jag kommer sakna fanskapet ändå!
PÅ TORSDAG KOMMER CARRO OCH IDA HEM! WOHOOOOOOOO! Så jävla underbart, det ska bli helt sjukt kul. Jag saknar ihjäl mig!
och på lördag är det julfest med jobbet. jag ser faktiskt fram emot det som fan, det ska bli kul, hoppas jag! samtidigt måste jag nästan erkänna att jag är en gnutta nervös, konstigt nog. men det blir nog bra allt!
nu måste jag grejja lite innan jag ska iväg till bussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback