heja Bella.

oh yes jag kan jag kan. idag så började jag och mamma med maten ganska tidigt. fixade massa grönsaker och så vidare för vi skulle nämligen äta tacos, hela familjen samlad för omväxlingsskull. Även Nathalie skulle komma. Så mamma stekte köttfärs och jag hackade grönsaker. Sen så sa mamma åt mig att hälla på kryddan på köttfärsen, sagt och gjort. jag tog två påsar och hällde på. såg lite förundrande på alla svarta prickar i kryddan för så brukar den minsan inte se ut men jag tänkte inget mer på det. sen när vi väl började äta var jag aningen skeptisk över smaken, satt och tuggade och smakade väldigt länge. men jag tänkte att det var säkert för att jag har varit och fortfarande är lite sjuk som jag tyckte att det smakade konstigt. men efter ett tag var jag fan tvungen att fråga om det inte smakade lite annorlunda än vad det brukade. familjen höll med, allatyckte att det smakade lite väl likt fajitas. så jag gick och tittade vad jag egentligen hade haft för kryddor i köttfärsen. och det var mycket riktigt två stycken påsar med fajitas kryddor. varav alla svarta jävla prickar. jävla tabbe. jag som var så jävla sugen på tacos. men, inget att rekomendera i alla fall! håll er till taco kryddor när ni gör tacos, så var det sagt!
imorgon iaaaaf, så bär det av till Hannah innan läkerol. myyys. jag längtar faktiskt! hoppas bara
vilken överraskning, jag bad Natta överraska mig med en godis. Rätt var det var kastar hon en på mig, mellan mina ögon, helt underbart skönt. haha.
HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback