give me some sugar.

Nu var det väl ändå ett litet tag sen jag skrev här. Nästan en vecka kanske? Har totalt tappat inspiration och jag vet inte vad jag ska skriva om. Kanske är för att mitt liv inte är så jävla spännande för tillfället? Kanske.
Carro har varit hemma en sväng, l o v e ! jag var väl inte så där skitpigg på att låta henne åka tillbaka, jag hade en STOR plan på att binda fast henne under min säng eller liknande men den sprack tyvärr i bitar, värdelöst. Men nu är hon bara borta i en månad, kommer hem 22/12 tur det, annars hade gått en långsam död till mötes. love that girl, bästaste Caroline!

Ha, just ja. Jag var ju på julfest i lördags. Alltså, vad ska man säga? jag drack för kung och fosterland (och alla stackare som satt på läktarna utan tillgång till sprit) kul hade jag, tills jag tappade bort alla inne i stan. då vill jag påpeka att jag även tappade bort mig själv. jag vinglade mig hem till Anna och sov där, pratade väl så stackarn fick ont i öronen.
Min hosta vägrar ge sig! Jag var ju sjuk där en sväng innan julfesten, eller, jag var väl sjuk då också men det ignorerades. Men back, min hosta försvinner inte. Det kittlas i halsen konstant, hela tiden och så har jag sån där härlig hosta som sitter lååååångt nere i bröstet, not hot.
Nu ska jag faaaaan ta tag i min gaderob, alltså, kaaaaaaaos. Jag  m å s t e  slänga allt som jag inte använder nu, måste verkligen. Min gaderob är överfull. Eller slänga, jag skänker bort. Sagt och gjort, nu ska jag städa min gaderob, sen ta halv tre bussen in till stan och gå en lång promenad med Malte, SÖTFAN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback