feber :(

jag vaknade imorse med 38.6 graders feber. jag kände mig klenare än klenast och mindre än minst, mest ensam i hela världen and so on. stackars mig tänkte jag. vaknade runt nio i min egen svett och feber yra, jag menar, jävligt mysigt. tack, skönt. jag var ganska snabb med att ringa jobbet och sjukanmäla mig så dom kan hitta någon annan som kan jobba. tråkigt som fan, jag vill faktiskt, tro det eller inte, jobba idag. och va faaaan, på lördag är det ju julfest! men jag ÄR frisk på lördag. jag ska ligga inne nu, i soffläge och bli frisk. det ryktas om att sprit ska vara en bra medecin, höhö. nej, men mycket vatten, knapra alvedon och ligga ner borde väl funka. och dricka grönt te, jag har fått för mig att det hjälper. nej men helt seriöst, var jag tvungen att bli sjuk just precis nu, just precis den här veckan? skit hål fakiskt.
ååh, nu fick jag sådär sjukt jävla ont i huvudet igen. måste lägga mig ner, igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback