ärlighet.

Malin och Lines plan var pizza och flott, typ chips och dipp. jag som ska ändra min matvanor hade andra planer. typ sallad, morötter och ananas (för jag har blivit kär i ananas) våra planer ändrades fortare än fortast när Stefan vill hänga med oss och kolla på film. Stefan är nämligen kock (han jobbar på den där italienska restaurangen på södermalms torg, clinique?) och Stefan ville laga mat åt oss, inte mig emot. Så nu har Line aka Blixten skrivit en shopping lista. Halv tre går min buss, då bär det av till Ica Maxi och inhandla diverse saker!

på tal om Ica Maxi så har jag inte jobbat på evigheters, inte på hela veckan närmare bestämt. Inte fått en enda extra tid, fy fan alltså. Mer rastlös tjej får man leta efter, helt seriöst. Jag är som en jävla hoppitossa eller nått, fan vet jag. men imorgon och på lördag blir det jobb!

och på tal om rastlös het så kommer vi väl in på ensamhet också, faktiskt. jag är ensam och jag är så jävla less på att vara ensam. jag behöver lite kärlek i mitt liv innan jag blir mentalt sjuk. eller bara lite närhet, en kram eller tusen?! men det verkar ju vara för mycket begärt. å andra sidan så bor jag ju i gävle och i gävle går det inte att hitta en kille med varken hjärna eller hjärta. det är ett hopplöst fall, jag måste flytta. men jag vill och kan inte, jag har ju allt här. alla min underbara jävla kompisar (fy fan vad jag älskar er tjejer, ni är bäst, bäst och bäst. utan er skulle jag vara nere på botten och kräla) sen har jag ju hela min familj och min släkt här, och alla vet ju vad familj och släkt betyder, ALLT! även fast dom springer mig på nerverna och jag inte vill något annat än att flytta så är dom bäst. dom har hjälp mig så sjukt mycket när jag var deprimerad och helt borta. men som sagt, så är jag tillbaka till mitt vanliga, galna och konstiga jag! ohyes. love it,

och på tal om kompisar, CARRO FÖR I HELA JÄVLA HELVETE,  KOM HEM!!!!!!!!!!!!! jag saknar dig så äckligt jävla mycket nu, helt sjukt! du har varit borta allt för jävla länge. Min Liin! Fy fan för Spanien, jag hatar Spanien! Du får aldrig åka bort igen, du betyder för mycket för mig. Det märks verkligen hur mycket folk betyder när dom åker bort en längre tid, men, den 22 december sätter du dina fötter på svensk mark igen, och jag längtar såååååååååå! jag älskar dig Caroline (för jag vet att du läser!) du betyder mer än du vet och tror, mer än vad jag visste och trodde. me love u long time, all the way to the moon and back, over and over again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback