underbart!

igår hade min underbara bitches fixat världens bästa dag för mig och anna! vid ungefär ett var vi på alborgen och var som små barn igen. det var faktiskt riktigt kul. mitt lag (jag, sara och carro) var dock inte så tålmodiga och gick oftast ut från cellerna skit förbannade och sura för att vi inte alls fick ihop det. my damn! men det var grymt kul ändå. sen skickades jag och anna hem till anna där vi drack, drack och gjorde oss i ordning! sen bar det av till malins mamma i bomhus där dom hade fixat värsta festen med grillat, lekar och lots and lots of alcohol. me like! jag (och alla andra också för den delen) blev fulla och odrägliga. vid tolv drog vi ner på krogen, hang loose. det var naaaajs!
nej, men tjejer. en helt skit lyckad dag, kväll och natt. tack, tack och tack. älskar er allihopa!

nu blir det läsa lite cosmo och äta ett äpple. imorgon ska jag och malin träna, sen blir det jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback