one of those nights.

ikväll var det så där fint och mysigt ute. jag ville nog inte riktigt att kvällen skulle ta slut, varför kunde det inte vara fint och mysigt igår? mm, på tal om igår.
det var trevligt. var ett helt gäng hemma hos mig, käkade mat (jag och sara grillade, fan vad vi kan) drack en massa och fan vad jag skrattade här inne i köket med Sara, Sara och Sofie, det var fan längesen. Men sen när alla bestämde sig för att åka in till stan vid typ tjugo i ett så stannade jag hemma och städade iordning istället, var så äckligt trött. hade ju för all del jobbat 7-17, liksom. men lika bra var väl det, dom hade inte kommit in på någon krog alls. och jag mådde bra idag, skönt. nu ska jag kanske snart sova.
imorgon blir det iaf träning med Line, sen kanske stan och kanske köpis och sätta sprätt på lite födelsedagspengar plus presentkort! love it.
goodnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback