jag ska måla hela världen lilla mamma

mm, it´s been a while. meeeen, jag börjar med att i onsdags så var jag och anna på pirates of the carrabien (stava?) och den var såååååå bra! jag verkligen älskar dom där filmerna. orlando var så sjukt snygg i slutet, jag tappade nästan andan! men min jack sparrow var nog ändå bäst, som vanligt. jag ska nog blir pirat (?!) sov hos anna, vilken miss. mamma som hade gjort så fint i mitt rum! bäddat rent, skrivit ett fiiiiiiint brev och lagt lilje konvaljer på min kudde. skojjar inte om jag ångrar djupt och bittert att jag inte åkte hem! jag kan klaga ganska mycket på min mamma, det gör vi nog alla. men i slutändan så är hon så jävla bra! det är sjukt hur mycket hon har hjälpt mig genom åren, hur hon har stöttat mig genom allt. jag älskar min mamma, äckligt mycket. det ska jag visa allt jag bara kan på söndag! (eftersom att det är morsdag för er som har missat det!) jag skrev i alla fall tillbaka ett brev tillbaka till mamma igår kväll. jag har mått ganska pissigt ett tag, acctually. men hennes brev hjälpte mig på något sätt, jag fick blev så glad. mm, fina mamma! mamma jag äääääälskar dig! nu ska jag kolla lite på tv. om cirkus en vecka gott folk, pyser jag och familjen till rhodos, SÅ JÄVLA SKÖNT. bara jag och min familj i en hel vecka. kan det bli bättre?
kärlek till hela min familj! godnatten.

Kommentarer
Postat av: Carolainen Holmanisti

tack för lite blogg Bellson :) more more more, hihi. LOVEYOUHONEYPIESWEETCAKE.

2007-05-27 @ 18:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback