framtiden, whata?

min pappa säger att jag måste sluta vara så hemskt rädd för spindlar, men jag säger att jag inte alls måste sluta vara så hemskt rädd för spindlar. dom är äckliga, PUNKT SLUT!
fan, jag kommer verkligen inte fram till vad jag vill göra med mitt liv. vad jag ska plugga till, det börjar kännas lite jobbigt. men idag har jag i alla fall gått ner till tre saker som jag känner mest för.
1. Mode och skönhet (av något slag, stylist, makeupartist, hudterapeut m.m)
2. Djur, djur, djur, djur. (men vadååååå? min mormor säger att jag måste hitta en bonde. kanske skulle söka in till "Bonde söker fru" ? höhö.
3. Författare av något slag (då snackar jag alltså inte skriva helt allvarliga romaner här. utan vi snackar tidning. typ cosmo, lilla drömen!)
Kanske skulle försöka baka ihop dom där tre på något vänster, but how? Jag kanske kan styla en hund i massa söta kläder och skriva värsta artikeln om det i cosmo, eller inte. åh, det här kommer aldrig gå. vi får hoppas på det bästa, jag kanske har kommit ner till två nästa gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback