VÅREN !

oh yes, den känns så här. den här veckan har varit skit härligt, faktiskt ! i måndags jobbade jag 6.00-15.00 så det blev en helt skit lugn dag med andra ord. i tisdags så åkte jag in till Anna med tolv bussen, vi var ut och gick i det helt jävla underbara vårvädret, i en och en halv timme. det var hur skönt som helst. gick förbi ica maxi och köpte massa frukt, och sen åkte vi ut till Grinduga och var med Linnéa, Annas kusin, söta jävlaste ungen i hela världen tror jag. tjejen är två år och pratar hela tiden, skrattar som en tok och är envis som bara en tjej kan vara. en standard fras som hon har är "Här kommer jag"  Åh, jag blir nästan kär. Igår blev det jobb igen, sen kom Anna och hämtade mig vid åtta, jag blev kvar hos henne hela långa natten. Åkte ut till Grinduga idag igen och lämnade tillbaka bilen.
Och ÄNTLIGEN har jag köpt en ny väska, har nog letat efter en ny väska i typ en måndag, man måste ju faktiskt förnya sig i mycket jämna mellanrum. och nu är jag alldeles för fattig tjej. Imorgon blir det 20 års fest hos Ida med mat, sprit och hoes. Sen blir det krogen, lovelie. Lilla uppdateringen av veckan my man.

PUSS PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback