tröttaste tjejen.

my damn, jag är för trött för det här! jag och anna (eller kanske mest anna) skjutsade niclas och mattias till söderfors idag (kanske världens ände) jag, niclas och någon mer satt som nå jävla sardiner i baksätet, skit spännande. nu är vi dock tillbaka efter mycket bil, ica maxi, stan och krysset. anna sover sött, det skulle jag också vilja göra, men icke. börjar jobba klockan fem, inatt ska jag sova här eftersom att mattias är på kryssning. nära och bra till jobbet imorgon med andra ord. försöker övertala anna att komma och hämta mig imorgon när jag slutar vid halv sex. sen ska vi hem hit, laga massa god mat och sen vid sju kommer alla bitches and hoes och äter och dricker. sen blir det nog vidare till micke och kanske en pub. treeeeeeeeevligt. och så ska jag få träffa matte, han är ju som sagt hemkommen nu. lööööövli. nu ska jag kamma hår och fixa lite innan jag ska gå iväg till jobbet.
so long suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback