mind your self, ashole !

idag skulle jag ha jobbat, blev dock inget. Mats sa att jag inte behövde komma eftersom att Anette var frisk igen, jag fick om jag ville, jag ville inte. Ha, allvarligt nu, tänkte att det kanske skulle sitta fint med en ledig dag med tanke på att jag jobbar tills på lördag. Så idag bär det av till IKEA så fort mamma kommer hem, dvs om cirkus två timmar. Ska strosa runt där och sen in på köpis en snabbis och byta en på tok för stor tröja till en mindre storlek (jag måste börja prova kläderna innan jag köper dom, suck) and theeen ska jag hurta på gymet, skönt. Jag har fortfarande inte provat poweryoga, damn.

Ja, annars är jag väl ganska typ sur, inte allmänt så utan för att människor (!) aldrig lär sig att hantera situationer som vuxna, utan beter sig som några jävla barn. Jag menar hej hallå, är man (!) fortfarande tolv år eller hur är läget my dears? mm, oh my god. att VÄXA UPP kanske vore något att spåna på ?! sluta ljug, sluta bete sig som en fan, ta tag i sig själv, SKAFFA ETT LIV och sluta leva på andras olycka, nerds!

Nu ska jag ta mig något att äta till lunch, får se vad jag hittar på för spännande idag, det går i alla fall btw skitbra, kanske har fuskat lite, men det är fan lite, och det får man. Annars i am a very god girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback