kaos.

det är kaos hemma. vi håller på och rustar om köket och för tillfället finns det inge vatten, jätte spännande. såå, vi får diska i en liten balja inne i badrummet, ännu mer spännande! men det kommer bli för snyggt när det blir klart så det är väl bara och stå ut. och så får jag väl tillbringa mycket tid i mitt andra hem (hos anna och mattias, hihi) men det är bra att dom finns så att jag har någonstans att ta vägen. jag gick hem dit igår efter jobbet. står i köket och fixar lite nudlar var av Anna säger "Bella, nu kliver du inte, eller luktar, eller kanske tar på några delar av skåpet som ligger på golvet, det är helt nymålat och det är väl lika bra att säga det till dig."  men vadå. som om jag skulle typ ställa mig på något nymålat tyckte jag, as if. Haha, lurad. Lite senare skulle jag hänga upp en jacka på stolen och så känner jag en oroväckande känsla av att jag STÅR på två nymålade pinnar, tittar ner och mycket riktigt, DET GÖR JAG. Jag har nog inte skrattat så mycket på länge, om någon så ska det fan vara jag. det fastnade lite strumpludd och diverse på dom nymålade pinnarna så det måste Anna måla om, haha. I`M SO SORRY! men roligt var det.

vid två kommer mamma hem och hämtar mig. ska jag till gymet och träna lite .. sen till jobbet. ikväll blir det lugnt, men imorgon blir det fäst. yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback