just like always.

åååååh, seriöst. det är kallt ute, jag vill ha vår och vitsippor. försökte trotsa vädergudrun och var helt bestämd på att hitta en tussilago när jag kom hem från jobbet, men till min besvikelse så var jag hemskt mycket för seg när jag kom hem så det hann nästan bli mörkt innan jag tog mig utanför dörren. jag såg ingen tussilago, men fick en liten promenad och frisk luft i alla fall .. 
ringde till sara för att säga ett ord eller två, och då kom jag påååååå att Matte har ju kommit hem nu, från en lång förbannad resa på flera månader i Thailand och Australien. Föööör kul att han är hemma, har faktiskt saknat honom en aning, faktiskt! faaast, nu kanske man inte alls vill visa sig brevid honom, lär man ju se ut som en riktig jävla blek sak. faast å andra sidan så gör väl jag jämt det, ha.

jag är btw väldigt fattig tjej, sällan jag är fattig tjej i slutet på månaden, aaaalways. jag måste börja lägga upp en ekonomisk plan för varje månad. fast, då kan jag ju inte tröst shoppa eller gå ut på krogen helt jätte spontant, köpa "måste-väskor" som man blir kär i. ehm, fan. screw the "ekonomiska planen" (och jag ska vara duktig på engelska?! haha) den får vänta tills jag flyttar. och på tal om flytta, jag vill flytta, so bad. innan jag slår ihjäl mina stackars päron som egentligen kanske är det bästa som finns, men still, dom är mina päron och dom ÄR jobbiga! i och för sig så trivs jag grymt bra här ute i skogen, sjön på baksidan och hela köret. mm, sälgsjön, fina fina sälgsjön!
haha, nu ringde min bästaste, bästaste finaste Anna och var upprörd för att jag var så länge på internet. måste nog ta och ringa henne nu jag .......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback