i wish a was a little bit taler ..

happ, full och jävlig. kul jävla jul. det här suger ju helt seriöst jätte mycket .. jag kan inte förstå? fast på ett sätt kanske jag kan det, tror jag. blev slick ikväll, det var ju ganska kul. tills allt bara sken upp totalt för mig, oh my damn. det är sorlgit. min tumme är fortfarande slisad och förstörd (skar mig som sätan i måndags när jag var i full äfr och hackade gurka, det gjorde äckligt ont och nu är min tumme äckligt ful, skit kul) jag vill att den ska bli hel. orka gå runt med plåster hela tiden?! faktiskt inte.
månen lyser såå fint här på min baksida, lyser upp hela sjön. jag önskar bara nästan att jag hade någon att titta på sjön med. och den fina månen, för den är fin och nu är jag less på att vara ensam, actually, hehe. kanske vore dags att sluta vara så kräsen nu? men alltså, å andra sidan, DET GÅR INTE. jag har krav och det måste man nästan ha. okej, jag kanske måste sluta vara fixerad vid andras skor, men det kan iv ta en annan dag. alltså, förlåt, jag bara flummar och skriver massa konstigt och onödigt och osammanhöngande. buuuuut, that´s becouse I AM drunk. yes indeed. nu ska jag nog faktiskt gå ner till mitt vatten glas och min trogna ökände vän pellepanter och sova. kramas med pellepanter, loveli. bättre sovkpmpis och gossedjur finns det då inte att hitta. seriöst, nu måste jag sluta skriva innan alla tror att jag har totally gone craaaaaaazy. to late my dear, to late ....... hold me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback