... att det skulle bli jag och du!

helgen blev så bra som den bara kunde bli. åkte ut i tid till valbo i fredags, hälsade på farmor och farfar med sofe, blev dock ingen promenad med hundarna, tråk. sen fixade JAG mat, gjorde grönpepparsås och helstekt fläskfilé. satte sara på att fixa sallad, det gjorde hon allt bra! maten blev god, verkligen! sen blev det massa vin, cider och öl, roliga samtal och mycket skratt. hade extremt trevligt med mina hoes. åkte in till stan vid tolv och traskade in på slick. skulle träffa Carro, Line och co. meeeeen, den enda jag såg röken av på hela kvällen var Sara, alla andra var lost. lite tråkigt, men jag och Sara hade himla trevligt, dansade en massa. Träffade Elling, trevligt. var inte igår så att säga, mm saknar.

igår så åkte jag och hämtade mina glömda saker hemma hos Niklas (glömde dock både örhängen och klänning, shiat) ja, vad säger man? såå tråkigt, faktiskt! sen gick jag och mamma på köpis en snabbis (sällan) sen släppte mamma av mig hos Anna, vi var till SIBA och lämnade tillbaka något värdelöst spel som Anna hade köpt, sen var vi och handlade på ica maxi åkte hem och lagade mat, fajitas, mm-mm-m! sen kollade vi massa tv, och Anna pillade massa med mina naglar och händer, fick värsta manikyren, hur skönt som helst. sen sov jag kvar hos Anna också, lovelie.  mm, och nu sitter jag här! nu blir det jobb, måndag-lördag. skönt på ett sätt, har man någonting att göra och så slösar man inte bort så mycket pengar. mm, so long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback